1. Ο τίτλος που βάζουμε στο άρθρο πρέπει να κάνει τον αναγνώστη να θέλει να πατήσει το link, να του κεντρίσουμε το ενδιαφέρον.
  2. Στην πάνω πλευρά του άρθρου μας βάζουμε ένα γραφικό (μία φωτογραφία ή ένα βίντεο).
  3. Ακριβώς κάτω βάζουμε δύο (2) με τρεις (3) γραμμές κείμενο το πολύ. Ή και κείμενο επεξηγηματικό με αναλύσεις, νόμους, φεκ, παραπομπές κλπ , όχι κουραστικό.
  4. Και μετά βάζουμε την γραμμή περισσότερα.
  5. Ακριβώς από κάτω γράφουμε το κείμενο μας.

Στόχος ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ “Το μικρότερο κείμενο, με την περισσότερη ουσία” για όλα τα blog.

(Προσοχή πρέπει να υπάρχει πάντα κείμενο έστω δύο τρεις γραμμές ειδικά στα βίντεο).

Στα άρθρα του μπλογκ κοινοποιούμε πάντα ¨το πρόγραμμα¨ (Ελλάνια κείμενα, επικαιρότητα, διάφορα άρθρα κτλ). Αλλά ακόμα και όταν κάνουμε αναρτήσεις εκτός του προγράμματος δεν υπάρχει όριο. 

Στο τέλος του άρθρου να βάζουν μια πρόταση ή ένα γραφικό (φωτογραφία) παρότρυνσης για:

• Να κοινοποιήσουν το άρθρο.

• Να μπει ο αναγνώστης μας σε άλλο website(πχ. esy-news.gr) ή ακόμα καλύτερα σε άλλο άρθρο δικό μας για να τον ενημερώσουμε για κάτι που θέλουμε πχ. Προγραμματικές Δηλώσεις, ΑΑΔΕ και άλλα. ΔΗΛΑΔΗ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

 ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. 

  • Μπορεί να μπει στο τέλος του άρθρου και παραπομπή σε στοιχεία οπως προγραμματικές δηλώσεις, ιδρυτική διακήρυξη και άλλοι χρήσιμοι σύνδεσμοι.

ΟΙ συντάκτες ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ:

1. Να βάζουν ετικέτες tags.

2. Να βάζουν μόνιμο σύνδεσμο.

3. Να βάζουν περιγραφή αναζήτησης (ενεργοποιείται απο τις ρυθμίσεις – μεταετικέτες).

4. Να βάζουν στοιχεία τα όποια στοιχεία επικοινωνίας ΑΝ κρίνουν ότι το απαιτεί το άρθρο.

5. ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ πηγές κάτω από τα άρθρα.

6. Να κοινοποιήσουν το άρθρο στα social media.

7. Σε όλα τα βίντεο που κοινοποιούμε στο blog μας γράφουμε πάντα περιγραφή. Όχι μόνο για να γνωρίζουν οι ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ την θεματολογία του ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΩΘΟΥΝ.

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΠΙΟ Μεγαλειώδες ενημερωτικό φοβερό απίστευτο ΑΡΘΡΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΑ social media.


Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ.